Tallinnale

NÕUAME BUSSILIINI NR 8 SÄILITAMIST

Heli Siller,

Kommentaarid

Rohelised kaardid ei valeta?

küsimus on ju laste kooli jõudmises. st esiteks, kool pole veel alanud ning teiseks, koolilapsed ei valideeri mitte rohelisi kaarte vaid neil on sõidudokumendiks õpilaspilet. Sama 65+ vanustel isikutel, neil pole kohustust rohelist kaarti valideerida. https://www.tallinn.ee/et/pilet/tallinna-uhistranspordi-piletiinfo lugu on lihtne, kui bussid koolide lähedusse ei sõida, tuleb lastevanematel lapsi kooli autoga vedama hakata. Sama lugu vanaemade-isadega, kui nad peavad Reigi teelt kesklinna kõmpima, tuleb neid autoga linna vedama hakata. Kui koolilastel ja pensionäridel võetakse võimalus ühistranspordiga kooli ning linna otse pääseda, alternatiivina võiks ehk kaaluda spetsiaalsete koolibussi liinide rajamist, mille ajagraafikud kattuksid kesklinna koolide alguse ning lõpuga.

  1. Miks siis Teie ei küsi linnavõimult koolibussi Mähe asumisse? Ja kui koolibuss hakkab aeglustama trammiliiklust Hobujaamas või Tallinna Transpordiameti töötajad näevad autode kasvu Põhja-Tallinnas, siis selline uus koolibuss ka suunatakse Pronksi tänavale ümbersõiduks. Lisaks ümberistumine Pirita teel ei ole eluohtlik. Mähe ja Südalinna vahel sõidavad 54 inimest tunnis ning Mähe ja Lille vahel sõidavad ~300 inimest tunnis. Nüüd küsimus: kas mõistlik on eemaldama 54 autot linnast või siis 300 autot?