Tallinnale

NÕUAME BUSSILIINI NR 8 SÄILITAMIST

Heli Siller,

Kommentaarid

Dimitrile

Kui kaasnevad protestid, siis järelikult inimestele lahendus ei meeldi. Kui liinil 5 on vähe sõitjaid, siis on Transpordiameti viga panna sinna suur buss, väiksemaid busse on ka olemas. Väga vale on aga buss ära võtta erivajadustega lastelt ja vanuritelt. Minu arust on Keskerakonnal üks ärimees, kelle huvid võivad mängus olla hoopis Reidi teel (Porto Franco). Mähe Aedlinnas ei sõida nr 38 küll mitte. Keegi ei nuriseks kui oleks mitme bussi vahel valida aga Mähe Aedlinnas sõidab ainult nr 8. Mähe Aedlinn on ka Randvere tee ääres, peatused Aianduse jne.

  1. Terje, kas bussiliini 59 lühendamine meeldinud Palassaare elanikele 1991. aastal? Võib-olla bussiliini 33 lühendamine Maleva peatuseni meeldis BLRT töötajatele 1994. aastal? Aga kuidas meeldis Raudalu elanikele bussiliini 57 lühendamine Tondini 2003.aastal? Hiiu asumisse sõitmiseks puudub otseühendus kesklinnaga, ainult ebamugav ümberistumine Nõmme turul ning keegi ei nurise. Kuidas eakad inimesed saavad hakkama Nõmmel? Linn korraldas infotunni selle kohta. Kas valitsus on korraldanud infotunni automaksu kohta või abielu seaduse kohta? Pirita-Kose elanikud ei soovi väiksemad busse vaatamata madala nõudlusele. Ainult liigendbussid kitsadel tänavatel. Nad ei tunne huvi kuidas Pärnu maanteel reisijad kannatavad sellest lahendusest. Samamoodi oli Tallinn-Väike piirkonnaga pärast Järvevana tee ümberehitamist, et neile säiliks olemasoleva bussiliini 16 täies mahus.